Magamról

Saját fotó
Nem tudtam, hogy lehetetlen, ezért megcsináltam... (A szerző fotóját Kocsis Dóra készítette http://dorcphoto.blogspot.hu/ http://​www.facebook.com/​PhotosByDorc )

2016. július 13., szerda

Bizonyíték

Bizonyíték, mégpedig két dologra is. 
1. sutaságom legyőzhetetlen
2. a főnököm ismer egy picit

Ma reggel az alábbi beszélgetést folytattuk Balázsfőnökkel:
Én: - Képzeld, novemberben Volbeat koncertre megyek!
Balázs: - Lónak a f@szát! Nem mész te sehova! Leülsz és megnézed a tévében!
Én: - Áááá, vigyázok, óvatos leszek. Amúgy meg nem kell mennem sehova, hogy bénázzak, tegnap reggel a konyhában hozzáértem véletlenül a vízforralóhoz. Kb. 200 forintosnyi égés van a karomon.
Balázs: - Nem nyúlhatsz a vízforralóhoz! Nem is mehetsz a konyhába! Leszíjazlak a székedhez és meg sem mozdulhatsz...

Ági barátnőm szerint indul a szezon :D - mármint az apló háztaltászi baleszetek (kopirájt báj Rango) szezonja, amikor egy ártalmatlan háztartási vagy irodai eszköz is veszélyessé válik a testi épségemre

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése